REJESTRACJA I LOGOWANIE
Czy trzeba posiadać konto na portalu, aby złożyć zamówienie?
Tak, rejestracja jest wymagana. Dzięki temu uzyskują Państwo możliwość obserwowania statusu zamówienia. Stałym klientom będziemy także oferować atrakcyjne rabaty i informowac o aktualnych promocjach.
Czy konto jest aktywne od razu po założeniu?
Tak, natychmiast po rejestracji na podany przy przez Państwa adres e-mail wysłany zostanie link z potwierdzeniem rejestracji i wskazówkami do aktywacji konta. To umożliwi zalogowanie w systemie i dokonywanie zakupów.
Dlaczego nie otrzymano e-maila z potwierdzeniem założenia konta?
Jeśli nie otrzymali Państwo maila aktywacyjnego należy w pierwszej kolejności sprawdzić czy podczas rejestracji wpisano prawidłowy adres e-mail, a także czy wiadomość z linkiem aktywacyjnym nie została umieszczone w folderze SPAM. W innym wypadku prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
Czy dane osobowe są odpowiednio zabezpieczone?
Dane osobowe gromadzone są przez PortArthur Sp. z o.o. z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa określonych w Ustawie o ochronie danych osobowych z dnia 26.08.2002 r. i nie są udostępniane ani przekazywane osobom trzecim oraz innym firmom. Przekazane przez Państwa dane osobowe wykorzystujemy wyłącznie w celu realizacji umowy oraz obsługi płatności. Wszystko zgodnie z Polityką prywatności. Poufność transakcji finansowych oraz danych o kartach płatniczych czy kredytowych gwarantowana jest przez oferowane przez nas zintegrowane systemy płatnicze.
Czy można zmienić hasło dostępu do konta?
Tak – w zakładce zmień dane.
Co należy zrobić w przypadku zapomnienia hasła do logowania?
Aby uzyskać dostęp do konta należy wpisać adres email-owy używany przy rejestracji konta i kliknąć „Przypomnij”. Pojawi się wygenerowany kod, który należy przepisać do okienka poniżej. Po chwili na Państwa skrzynkę pocztową przyjdzie link aktywacyjny umożliwiający wprowadzenie nowego hasła i zalogowanie do panelu klienta.
SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
Jakie są poszczególne etapy realizacji zamówienia?
Aby złożyć zamówienie wykonaj następujące czynności:
- Zaloguj się, wybierz produkt, ilość oraz pozostałe parametry książki. Następnie wybierz DO KOSZYKA. Jeśli to wszystko co chcesz zamówić, wybierz przycisk ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE.
- Następnie wybierz sposób płatności, rodzaj wysyłki, wystawienie faktury czy zmianę adresu nadawcy. Na koniec zostanie wyliczona całkowita cena zamówienia. Aby przejść dalej kliknij ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE.
- Zostanie wyświetlone potwierdzenie wprowadzonych danych. Jeśli wszystko jest wprowadzone prawidłowo kliknij ponownie ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE. Spowoduje to złożenie zamówienia na wybrany produkt lub produkty.
- Zamówienie trafia do poczekalni Panelu klienta, teraz możesz opłacić zamówienie.
- Realizacja Twojego zamówienia rozpoczyna się po dokonaniu zapłaty (przy płatności online) lub zaksięgowaniu zapłaty na naszym koncie (przy płatności przelewem).
W jaki sposób można sprawdzić status zamówienia?
Po zalogowaniu wejdź do zakładki ZAMÓWIENIA. Znajdują się tam wszystkie istotne informacje na temat bieżących zamówień, w tym ich status. Po rozwinięciu szczegółów zamówienia można dokonać płatności, a także przesłać i zaakceptować plik z grafiką.
W jaki sposób liczony jest czas realizacji zamówienia?
Jeżeli akceptacja i płatność nastąpi w danym dniu roboczym do godziny 11.00, to czas realizacji zamówienia zaczyna liczyć się od tego samego dnia. Jeśli akceptacja plików lub płatność nastąpi po godzinie 11.00, to przyjmujemy, że obie czynności zostały wykonane w kolejnym dniu, a początek terminu realizacji przesuwa się o jeden dzień roboczy.
Czy możliwa jest wysyłka zamówienia poza granice Polski?
W chwili obecnej nie oferujemy wysyłki poza granice Polski. Jednak w najbliższym czasie wprowadzimy wysyłke do Niemiec, Irlandii oraz Wielkiej Brytanii.
Czy można zamówić produkt, którego nie ma na portalu?
PŁATNOŚCI
W jaki sposób można dokonać płatności za zamówione produkty?
Płatności za wydruki można realizować na dwa sposoby:
– Płatności elektroniczne PAYPAL
– Przelew tradycyjny.
Do jakiej kwoty zlecenia realizowana jest forma płatności „za pobraniem”?
W chwili obecnej nie ma możliwosci wysłania przesyłki “za pobraniem”.
Jak wygląda procedura anulowania opłaconego zlecenia? Czy wiąże się to z dodatkowymi kosztami?
Anulowanie zamówienia nie wiąże się z dodatkowymi opłatami jeśli znajduje się ono na etapie przygotowania do wysyłki. W innym wypadku prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny pod nr 510 212 120.
DOSTAWA
W jaki sposób moje zamówienie dotrze do miejsca przeznaczenia?
Gotowe zamówienie wysyłamy zazwyczaj do poaczkomatów InPost lub DPD. Możliwy jest również odbiór osobisty. Sposób wysyłki wybiera się podczas składania zamówienia.
Jak są pakowane i wysyłane gotowe materiały?
Gotowy produkt pakujemy w opakowania kartonowe, zabezpieczone przez uszkodzeniem podczas transportu.
Czy za wysyłkę materiałów trzeba dodatkowo zapłacić?
Koszt wysyłki określany jest w trakcie składania zamówienia.
Na jaki adres zostanie dokonana wysyłka?
Wysyłka realizowana jest na adres podany w zamówieniu. Nie ma możliwości zmiany adresu na inny, chyba że zmiana dokonana jest przed wysyłką w panelu klienta.
REKLAMACJE
W jaki sposób można złożyć reklamację?
Reklamację można złożyć wyłącznie drogą mailową na adres biuro@wydawnictwoportarthur.pl
Szczegółowe warunki reklamacji przedstawiamy w Regulaminie.
Jak długo po otrzymaniu przesyłki można zgłosić reklamację i jaki jest okres oczekiwania na jej rozpatrzenie?
Reklamacja powinna być zgłoszona maksymalnie w przeciągu 4 dni roboczych od momentu odebrania przesyłki.
Reklamacje można składać mailowo na adres biuro@wydawnictwoportarthur.pl lub pisemnie na adres Sprzedawcy. Należy szczegółowo opisać podstawę reklamacji.